اطلاعات ارزشمند زعفرانی را، در اینستاگرام ماه‌چین دنبال کنید.

ویدئویی تکان دهنده از تقلب زعفران با طعم براده آهن

دسته‌بندی ها:
  • استفاده از براده آهن در زعفران!! شاید با شنیدن این جمله سر تا سر وجود شما را تعجب بگیرد و بگویید که امکان ندارد چنین اتفاقی بیوفتد اما متاسفانه باید گفت که این موضوع حقیقت دارد.

    در این محتوا ما قصد داریم که شما را با این روش از تقلب در فروش زعفران توسط سود جویان در بازار آشنا کنیم به شما پیشنهاد می‌شود که این مقاله را تا انتها مطالعه کنید تا شما هم درگیر خرید زعفران تقلبی نشوید.

    تقلب زعفران با براده آهن

    زعفران با طعم براده آهن!!

    شاید شنیدن این جمله هم قلب شما را مانند قلب ما، به درد بیاورد که متاسفانه امروزه سود جویانی که در سطح بازار فعالیت دارند، به هر طریقی قصد تقلب و سواستفاده از اجناس را دارند که امروزه زعفران یکی از محصولاتی است که به دلیل قیمت بالای آن تقلب در آن بسیار زیاد شده است.

    یکی از راه های تقلب در زعفران که امروزه بسیار شنیده می‌شود، استفاده از براده آهن در بسته بندی های زعفران است. به این صورت که در بسته بندی های زعفران که حتی به نام ها و برند های معتبر بازار مانند برند قائنات بسته بندی می‌شوند، مقداری براده آهن ریخته تا وزن زعفران های بسته بندی شده بیشتر شود تا به قیمت بالاتری به فروش برسانند.

    روش تشخیص زعفران از سایر ناخالصی ها

    شاید براتون سوال شود که از چه طریقی می توانیم این روش از تقلب در زعفران را تشخیص دهیم. در این خصوص باید گفت که اگر، از زعفران های بسته بندی شده خریداری می‌کنید اگر که براده آهن داشته باشد، با یک آهن ربا به راحتی می‌توانید که این براده های آهن را از زعفران ها جدا کنید.

    یک راه دیگری هم وجود دارد که شما بتوانید با خیال راحت زعفرانی را تهیه کنید که هیچ گونه تقلبی در آن وجود نداشته باشد و آن هم این است که زعفران مورد نیاز خود را به طور مستقیم از مزرعه دار ها و یا مجموعه هایی مانند ماه چین که زعفران را مستقیما از مزرعه خود برای شما ارسال می کنند خریداری کنید تا از زعفرانی که خریداری می کنید مطمئن باشید.

    و اما در ادامه راه های دیگر تقلب در زعفران را می خواهیم به شما معرفی کنیم.

    آغشته کردن به روغن

    به علاوه استفاده از براده آهن در زعفران برای افزایش وزن آن ها، راه های دیگری مانند آغشته کردن کلاله های زعفران به روغن وجود دارد که باعث می شود وزن کلاله های زعفران بالا برود و از این طریق در فروش زعفران ها تقلب شود.

    اضافه کردن عسل

    اضافه کردن عسل به کلاله های زعفران یکی دیگه از راه های تقلب در زعفران است. به این صورت که عسل و آب را با هم مخلوط کرده و بر روی کلاله های زعفران اسپری می‌کنند که باعث افزایش وزن کلاله های زعفران می‌شود.

    گوشت خشک شده گاو

    و اما گوشت خشک شده گاو که شاید کسی حتی به ذهنش هم نرسد که از این طریق هم در زعفران تقلب می شود و به این صورت است که گوشت گاو را در چندین مرحله خشک کرده تا بسیار ریز و نازک شود و توسط رنگ های مصنوعی زعفران این گوشت ها را خشک کرده و با کلاله های زعفران ترکیب کرده و به فروش می‌رسانند.

    سخن پایانی:

    در خصوص کلام آخر این محتوا باید گفت، همانطور که میدانید و در این محتوا خواندید متاسفانه تقلب در زعفران به هر روش افزایش پیدا کرده است و سود جویان از طریق راه های زیادی از فروش زعفران سواستفاده می‌کنند.

    پس در این صورت ما باید بیشتر حواسمان را جمع کرده و از افراد و فروشگاه های بسیار قابل اعتماد خرید زعفران خود را انجام دهیم تا از اصل بودن زعفران ها مطمئن شویم.

    این صفحه چقدر براتون مفید بود؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۹ رای
    
    4دیدگاه
    در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. احسان

      واقعا مطالب عالی بود

      • محمدجواد قیطاسی

        ممنون از توجهتون

    2. مهدی میسایی

      عالی

      • محمدجواد قیطاسی

        مچکرم