اطلاعات ارزشمند زعفرانی را، در اینستاگرام ماه‌چین دنبال کنید.

بسته بندی زعفران در خانه

آخرین بروز رسانی: 20 دی 1402
دسته‌بندی ها:
  • یکی از مدل های درآمدی که کشت زعفران دارد ، این است که افراد می‌توانند بسته بندی زعفران در خانه و خرید و فروش ظروف زعفران را با نام برند خود انجام دهند که بسته بندی زعفران در خانه هم شرایط خاص خودش را دارد. ما قصد داریم شرایط این کار را به طور کامل برای شما شرح دهیم. پس اگر می‌خواهید با شرایط ، این کار لذت بخش آشنا شوید ، حتما تا انتهای این محتوا با ماه چین همراه باشید.

    شرایط بسته بندی زعفران در خانه

    اگر شما بخواهید که این کار یعنی بسته بندی زعفران را در خانه به صورت صنعتی انجام دهید امکان پذیر نیست و می‌توانید به صورت مشاغل خانگی مجوز از بهداشت برای شروع این کار را بگیرید.

    مجور های دیگری هم مانند: مجوز ثبت برند ، مجوز علامت تجاری ، مجوز پروانه بهداشت ، مجوز نشان سیب سلامت که باید برای شروع این فعالیت حتما از سازمان های مربوط گرفته شود.

    بسته بندی زعفران در خانه

    بازاریابی

    یکی از مهم ترین فعالیت ها حتی قبل از شروع کار بازاریابی آن است که ابتدا شما باید بازار فروش محصول خود را شناسایی کرده تا از فروش محصول خود و بازار فروش مناسب آن مطلع شوید و بعد فعالیت خود را آغاز کنید.

    دستگاه ها و تجهیزات مورد نیاز برای بسته بندی

    برای شروع فعالیت بسته بندی در خانه نیاز به سرمایه زیاد و تجهیزات فروانی ندارد و مهم ترین تجیزات برای بسته بندی عبارت اند از:

    1. دستگاه بسته بندی زعفران
    2. میز کار
    3. ترازو

    نکته بسیار مهم و قابل ذکر این است که ، فضایی که برای کارگاه بسته بندی انتخاب می کنید باید کاملا بهداشتی باشد و تمام نکات بهداشتی رعایت شود

    بسته بندی زعفران در خانه

    فضای مورد نیاز برای بسته بندی زعفران در خانه

    فضای مورد نیاز برای شروع فعالیت بسته بندی زعفران بستگی به خود شما دارد که چه محیطی را انتخاب کنید اما باید گفت که مناسب ترین متراژ ( اگر می‌خواهید از متراژ های کم شروع کنید) برای فضای مورد نیاز 50 متر بوده که شما می توانید از یک سوله یا یک کارگاه و مغازه یا حتی سالن کوچکی استفاده کنید.

    حاشیه سود بسته بندی زعفران

    حاشیه سود بالا در هر فعالیتی مهم ترین دلیلی است که باعث می‌شود افراد برای شروع آن فعالیت اقدام کنند. بسته بندی زعفران هم ، دارای حاشیه سود بالایی است که به راحتی می تواند یک شغل پر درآمد برای افرادی که شرایط فعالیت در بیرون از خانه را ندارند و می خواهند که در منزل برای خود شغلی را راه اندازی کنند باشد.

    اما حاشیه سود بسته بندی زعفران به عواملی مانند: نوع بسته بندی ، حجم کار به صورت ماهیانه و اندازه بسته های زعفران بستگی دارد که این سه عامل میزان حاشیه سود بسته بندی زعفران را تعیین می‌کنند.

    میتونی مقالات مرتبط با این موضوع رو مطالعه کنی!

    انواع بسته بندی زعفران در سطح بازار

    انواع بسته بندی زعفران (تنوع جنس و طرح ظروف زعفران)

     

    طراحی بسته بندی

    طراحی بسته بندی زعفران در بازاریابی و فروش آن بسیار موثر است به طوری که اگر طراحی بسته بندی مناسب و جذابی داشته باشید فروش شما چند برابر می‌شود. پس اگر می‌خواهید که بازار فروش مناسبی داشته باشید حتما طراحی بسته بندی را در اولویت کار های خود قرار دهید.

    سخن پایانی 

    اگر می خواهید که در تمام طول سال یک کسب و کار با درآمد مناسب برای خود داشته باشید ، پبشنهاد ماه چین به شما بسته بندی زعفران در خانه است که ، با کمترین تجهیزات و سرمایه کم می توانید این فعالیت را آغاز کنید.

     

    این صفحه چقدر براتون مفید بود؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۵ رای
    
    10دیدگاه
    در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. مهدی نجفی

      باسلام عرض ادب احترام ممنون از راهنمایی خوبتون ،فقط سوال بنده اینه که چه تعداد در روز یک نفر در منزل میتونه بسته بندی کنه بسته های یک گرمی و سوال دوم اینکه بازار فروش زعفران به صورت مجازی در ماه حدود چقدر است و صادرات به خارج از کشور امکان پذیر است یا نه اگر است لطفآ راهنمایی بفرمایید
      باتشکر نجفی
      ‌‌

      • فاطمه روزبهانی

        سلام و عرض ادب
        سوالات شما پاسخ مشخص نداره.
        تعداد بسته بندی روزانه هر فرد به توانایی و سرعت عمل اون شخص وابستس.
        فروش هم به همین صورت
        میزان فروش نیز به عملکرد شما در فضای مجازی بستگی داره.

    2. اسماعیلی

      سلام و عرض ادب انشاالله میخام شروع کنم بفرمایید بصورت فله ای گرمی چند و از کجا تهیه کنم

      • فاطمه روزبهانی

        سلام و وقت بخیر
        برای خرید زعفران با شماره 02191012322 تماس بگیرید.

        • ناشناس

          سلام من زعفران قایینات مشهدسرگل ممتاز کاشتم و ۲۰۰ گرم مونده منتهی چون اولین بار هست اینکار و انجام دادم میشه راهنمایی کنید چطور قیمت گذاری کنم و ایا حتما باید بسته بندی خاص کنم

          • فاطمه روزبهانی

            سلام
            قیمت گذاری زعفران کاملا به کیفیت و نوع زعفرانی به دست اومده بستگی داره. اگر زعفران شما سرگل است باید در محدود قیمت زعفران سرگل قیمت آن را تعیین کنید. به این معنی که هر چه کلاله‌ها درشت تر و روشن تر، قیمت بالاتر در همان محدوده بالاتر.

    3. بهزادنوری

      سلام مخوام بدونم منم میتونم با بسته بندی زعفران به کسب کار برسم باید چکار بکنم از کجا شروع بکنم

      • هانیه آریا

        درود بر شما ما صرفا محتوای بسته بندی رو تهیه کردیم برای فعالیت در این زمینه باید با افراد مرتبط با این موضوع مشورت کنید

    4. امیرعلی

      سلام من خودم درسال مقدار چند کیلیویی ک زعفران داریم وهمه را تمیز ونگین خشک میکنم ولی در موقع نیاز به طلا فروشان یا زعفران بخرها میفروشم. می‌خواهم خودم زعفران در خانه بسته بندی وبا کیفیت عالی وبدون هیچ کلکی توضیح کنم. آیا میتونید منو راهنمایی وراهی برای درآمد به من نشان دهید. من دیسک کمر سیاتیک دارم ونمی تونم کار سنگین کنم ممنون. وخدا خیر بهتون بده ایشاالاه

      • فاطمه روزبهانی

        سلام
        بسته بندی زعفران به صورت خانگی کار سنگینی نیست. شما میتونین ظروف زعفران تهیه کنین و در مقادیر دلخواه اقدام به بسته بندی کنید.